All Offtopic Forums

All Offtopic Forums (http://www.allofftopic.com/index.php)
-   Anything Goes (http://www.allofftopic.com/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Important: The Chat Thread (http://www.allofftopic.com/showthread.php?t=405)

Cez★ 03-04-2010 08:16 PM

Quote:

Originally Posted by 2009_Silverado (Post 58832)
yeah, if u put in usps bin by curb and not actual post office drop box, then it would get picked up monday and wont go out till tuesday prawlee :(

gave it to dude at counter. fucking place was pakked

2005_Silverado 03-04-2010 08:17 PM

Quote:

Originally Posted by Cez (Post 58839)
gave it to dude at counter. fucking place was pakked

then shouldve gone out monday :shake:

Cez★ 03-04-2010 08:19 PM

Quote:

Originally Posted by 2009_Silverado (Post 58840)
then shouldve gone out monday :shake:

ahh i see :secretshake:

---------- Post added at 01:19 PM ---------- Previous post was at 01:18 PM ----------

you guys wanna hear some funny stuff?
one of me co workers that be here who usually leaves at 4 is going to be here til douche leaves :roflsquared: haz to keep eye on him

---------- Post added at 01:19 PM ---------- Previous post was at 01:19 PM ----------

she prolly wants to GTFO and not be here

2005_Silverado 03-04-2010 08:20 PM

:roflmao:

Cez★ 03-04-2010 08:23 PM

considering that back before we got bought, everyone on fridays would be able to leave early and id pretty much be teh only one here unattended and still got work done. tis funny

2005_Silverado 03-04-2010 08:24 PM

cez the responsible

Cez★ 03-04-2010 08:25 PM

:imo
shows how mash he trusted :rofl:
brb deuce

stonehenge 03-04-2010 08:25 PM

Quote:

Originally Posted by Cez (Post 58841)
you guys wanna hear some funny stuff?
one of me co workers that be here who usually leaves at 4 is going to be here til douche leaves :roflsquared: haz to keep eye on him

---------- Post added at 01:19 PM ---------- Previous post was at 01:19 PM ----------

she prolly wants to GTFO and not be here

rofl @ douche baby sitter
Quote:

Originally Posted by 2009_Silverado (Post 58850)
cez the responsible

word

shootermcgavin003 03-04-2010 08:26 PM

Quote:

Originally Posted by SarkOzy (Post 58836)
Have you been to downtown Lexington since they started all the construction for teh Equestrian Games? Holy hell it's a mess up there.

im getting it confused with the tile store its on man o war across from hamburg its gordons foods

SarkOzy 03-04-2010 08:27 PM

Quote:

Originally Posted by nekkidhillbilly (Post 58854)
im getting it confused with the tile store its on man o war across from hamburg its gordons foods

Gotcha. I've probably been by there just haven't noticed it. I don't remember the last time I was on man o war east of the interstate.

shootermcgavin003 03-04-2010 08:28 PM

Quote:

Originally Posted by SarkOzy (Post 58856)
Gotcha. I've probably been by there just haven't noticed it. I don't remember the last time I was on man o war east of the interstate.

its pretty nice like sams bulk stuff but food like shit only and no membership for it

2005_Silverado 03-04-2010 08:28 PM

cez, i think ur gonna owe the IRS...oh, about one bad BB yoke's worth :security:

shootermcgavin003 03-04-2010 08:29 PM

i use hit up the stores at hamburg over the other side of town when i go

stonehenge 03-04-2010 08:30 PM

Quote:

Originally Posted by 2009_Silverado (Post 58859)
cez, i think ur gonna owe the IRS...oh, about one bad BB yoke's worth :security:

:shake:

SarkOzy 03-04-2010 08:33 PM

Quote:

Originally Posted by nekkidhillbilly (Post 58858)
its pretty nice like sams bulk stuff but food like shit only and no membership for it

Speaking of man o war lol, lemme find the awesome pic i took monday coming home at the intersection with tates creek road :roflmao:

Cez★ 03-04-2010 08:37 PM

Quote:

Originally Posted by 2009_Silverado (Post 58859)
cez, i think ur gonna owe the IRS...oh, about one bad BB yoke's worth :security:

:uhohkittah: :emo:

SarkOzy 03-04-2010 08:40 PM

i haz one more de la rosa. going to get teh fruit punch to wash it down. :turbohump:

shootermcgavin003 03-04-2010 08:40 PM

Quote:

Originally Posted by SarkOzy (Post 58867)
Speaking of man o war lol, lemme find the awesome pic i took monday coming home at the intersection with tates creek road :roflmao:

waiting

SarkOzy 03-04-2010 08:42 PM

Quote:

Originally Posted by nekkidhillbilly (Post 58880)
waiting

eddeh's cousin


http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos..._5453432_n.jpg

Cez★ 03-04-2010 08:43 PM

:lol:

shootermcgavin003 03-04-2010 08:46 PM

:lol:

the funniest car ive seen in lexington was this purple 83 monte ss on 30s donked out painted prince purple and said purple rain on the 1/4 panel

sad thing is a white guy got out of it looked like a member of a biker gang or some shit with his outfit

2005_Silverado 03-04-2010 08:47 PM

Quote:

Originally Posted by SarkOzy (Post 58882)
eddeh's cousin


[img]http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs434.ash1/23998_347225032152_615332152_3726474_5453432_n.jpg[img]

and wan's bro-in-law sister's uncle's nephew

and cez's :secret: neighbor prawlee...its a big mexibotnet :secretshake:

Cez★ 03-04-2010 08:47 PM

:mexipatriot:

SarkOzy 03-04-2010 08:48 PM

Quote:

Originally Posted by nekkidhillbilly (Post 58885)
:lol:

the funniest car ive seen in lexington was this purple 83 monte ss on 30s donked out painted prince purple and said purple rain on the 1/4 panel

sad thing is a white guy got out of it looked like a member of a biker gang or some shit with his outfit

i posted one on gmfs of a stepside silverado with a buffalo painted on the tailgate. let me find it

Quote:

Originally Posted by 2009_Silverado (Post 58886)
and wan's bro-in-law sister's uncle's nephew

and cez's :secret: neighbor prawlee...its a big mexibotnet :secretshake:

:secretshake:

2005_Silverado 03-04-2010 08:48 PM

if chriz haz native american blood and he look pale as wonder bread slice...im sure that mexi dude and I are related some form or another


All times are GMT +1. The time now is 12:56 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.