All Offtopic Forums

All Offtopic Forums (http://www.allofftopic.com/index.php)
-   Anything Goes (http://www.allofftopic.com/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Important: The Chat Thread (http://www.allofftopic.com/showthread.php?t=405)

Cez★ 09-19-2009 08:17 PM

lawl, shit be dead brah. o doo it =D

fairy odd parents ftw

stonehenge 09-19-2009 08:25 PM

Yeah the FOP are ftw :shake:

I think I'm gonna go continue MGS4 in a few mins here.

Cez★ 09-19-2009 08:27 PM

I think i should get back to finishing my psychology review, test on tuesday. and i still have to write a engrish papel too.

stonehenge 09-19-2009 08:27 PM

I read through your anime thread.. :insane: As far as series go I watched part of a couple. I think the ones I watched part of were.. Trigun? and ummm one with the character Alucard I think?

I'm gonna go play MGS I think, have fun with the papel bro :(

Cez★ 09-19-2009 08:32 PM

o trigun, i heard of it. havent seen it though. o Hellsing you seen it? that shits raw dude. you saw the anime series or the ultimate OVAs? theyre kinda the same but the ovas are longer and incorporate 2 or 3 eps into 1 hour or so mini movies.

thanks dude. i need it. I think ima pull it out my ass because i dont know what exactly to write lol. go pwn some noobs

stonehenge 09-19-2009 08:35 PM

Trigun wasn't bad, Hellsing though.. I really liked that one although I never got to start from the beginning and watch them all. They were short episodes so not the OVAs (wtf are OVAs?)

Aight, I'm out now. L8z

Cez★ 09-19-2009 08:38 PM

watch teh ovas brah, they are the same as the anime all throughout teh 4th one i think but better animation :imo:. you can finds them on the web or buy them. ive been meaning to buy teh rest but only have teh 1st. and ovas are original video animation
http://en.wikipedia.org/wiki/Original_video_animation

theholycow 09-19-2009 08:52 PM

Fairly Oddparents definitely FTW.

Cez★ 09-19-2009 08:57 PM

smokin aces on USA win!!!

and rick :shake: crimson chin is ftw as well haha

stonehenge 09-20-2009 10:20 AM

o hai

Cez★ 09-20-2009 04:19 PM

hello

theholycow 09-20-2009 04:44 PM

http://www.luds.net/galeries/Dr%20Riviera.gif

Leslie 09-20-2009 07:02 PM

So was the Chat Thread on GMFS actually deleted now? I wanted to ask over there but figured I'd get an infraction for mentioning the word Chat. :shrug:

stonehenge 09-20-2009 07:06 PM

Nah its still there, they moved it to Work Warning for some reason :wtf:

Leslie 09-20-2009 07:17 PM

LOL. No wonder I couldn't find it.

stonehenge 09-20-2009 07:23 PM

meh @ gmfs "OGs"

Leslie 09-20-2009 07:30 PM

Pretty much. Lame as fuck. Whatever though. Not a big deal really... unless you get some dumbass who comes in there posting nudes or whatever and then people who are at work can't read it at work anymore.

Cez★ 09-20-2009 07:34 PM

well they merged teh smoke thread with it for some reason

stonehenge 09-20-2009 08:04 PM

what the fuck, I would understand if it was The Crack Thread but wtf

stonehenge 09-20-2009 08:04 PM

http://www.twelvemajorchords.com/wp-...9/raditude.jpg
pretty jesty cover :imo

Cez★ 09-20-2009 08:27 PM

matt said it was cuz he didnt want illegal things being talked about on the forum :shrug:



on another note, det. stabler is a badass :imo:

stonehenge 09-20-2009 08:28 PM

dude are you watching him go undercover right now?

Cez★ 09-20-2009 08:34 PM

yea, to try and bust a rapist shits getting badass

Cez★ 09-20-2009 08:35 PM

man teh accused dude just stopped himself

stonehenge 09-20-2009 08:38 PM

rofl i liked the part where ice-t gave him the crazy eyes


All times are GMT +1. The time now is 03:24 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.