All Offtopic Forums

All Offtopic Forums (http://www.allofftopic.com/index.php)
-   Anything Goes (http://www.allofftopic.com/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Important: The Chat Thread (http://www.allofftopic.com/showthread.php?t=405)

JayBo 12-08-2009 06:06 PM

Here they are, the most comfortable boots I've ever owned.

http://www.shoebuy.com/pi/danne/dann...2_41875_jb.jpg

You can get Russell boots custom made to your feet, but these feel just as good and cost 1/3

2005_Silverado 12-08-2009 06:07 PM

nah, he just closet queer :imo: :roflmao:

---------- Post added at 09:07 AM ---------- Previous post was at 09:06 AM ----------

heyyyyyyyyyyyyy chris :kiss: :hump:

stonehenge 12-08-2009 06:07 PM

Quote:

Originally Posted by 2005_Silverado (Post 26267)
nah, he just closet queer :imo: :roflmao:

---------- Post added at 09:07 AM ---------- Previous post was at 09:06 AM ----------

heyyyyyyyyyyyyy chris :kiss: :hump:

:ohsnap::snap:

2005_Silverado 12-08-2009 06:08 PM

sowwy wan...I told u from the beginning, Im a hoar :shrug:

stonehenge 12-08-2009 06:08 PM

Quote:

Originally Posted by JayBo (Post 26266)
Here they are, the most comfortable boots I've ever owned.

http://www.shoebuy.com/pi/danne/dann...2_41875_jb.jpg

You can get Russell boots custom made to your feet, but these feel just as good and cost 1/3

actually pretty pimp :shake: i'm just too lazy for boots. I like to slip my shit on and take off. boots require effort :jester:

---------- Post added at 10:08 AM ---------- Previous post was at 10:08 AM ----------

Quote:

Originally Posted by 2005_Silverado (Post 26270)
sowwy wan...I told u from the beginning, Im a hoar :shrug:

but i met you. i even ate the free CFA!

2005_Silverado 12-08-2009 06:10 PM

its not u brah, its me

stonehenge 12-08-2009 06:11 PM

thats what cez said too :bawl:

theholycow 12-08-2009 06:11 PM

http://1.bp.blogspot.com/__6nKEn_TGb...0/nu+shooz.bmp

...and what they look like now:
http://i55.photobucket.com/albums/g1...tphoto1xxx.jpg

2005_Silverado 12-08-2009 06:13 PM

that guy has the aids

JayBo 12-08-2009 06:13 PM

:wtf:

stonehenge 12-08-2009 06:15 PM

hes lookin at her tetas imo

2005_Silverado 12-08-2009 06:16 PM

perv

theholycow 12-08-2009 06:16 PM

Fawking photobucket. Why do I have this problem? I'm glad yu guyz can see it.

2005_Silverado 12-08-2009 06:17 PM

wife got promotion! :pepper:

stonehenge 12-08-2009 06:18 PM

brb gotta :100courics:
Quote:

Originally Posted by theholycow (Post 26280)
Fawking photobucket. Why do I have this problem? I'm glad yu guyz can see it.

:shrug: pb be anti-cow
Quote:

Originally Posted by 2005_Silverado (Post 26281)
wife got promotion! :pepper:

niiiiiice!!!!
:thewave:
:thewave:

JayBo 12-08-2009 06:18 PM

I need a promotion. I got fussed at again today because I "haven't been doing my job to the fullest potential."

No shit, I only have 5 hours a day to do it fuckwad.

theholycow 12-08-2009 06:19 PM

Quote:

Originally Posted by 2005_Silverado (Post 26281)
wife got promotion! :pepper:

From vacuuming to cooking? :crossarms:

---------- Post added at 12:19 PM ---------- Previous post was at 12:19 PM ----------

Quote:

Originally Posted by JayBo (Post 26283)
I need a promotion. I got fussed at again today because I "haven't been doing my job to the fullest potential."

No shit, I only have 5 hours a day to do it fuckwad.

Por que?

2005_Silverado 12-08-2009 06:19 PM

shes gonna make more than me now :blah: were gonna be in same salary range and step, but our "employer" pays more towards her retirement so she doesnt have to. I came in under new contract, so I pay more out of pocket than her :(

theholycow 12-08-2009 06:20 PM

http://s3.amazonaws.com/wootsaleimag...0lStandard.jpg

:lol:

2005_Silverado 12-08-2009 06:21 PM

Quote:

Originally Posted by theholycow (Post 26284)
From vacuuming to cooking? :crossarms:

bitch please....from accountant II to staff analyst :cool: :security:

JayBo 12-08-2009 06:24 PM

Quote:

Originally Posted by theholycow (Post 26284)
From vacuuming to cooking? :crossarms:

---------- Post added at 12:19 PM ---------- Previous post was at 12:19 PM ----------



Por que?

huh?

theholycow 12-08-2009 06:25 PM

Why do you only have 5 hours in which to do your job?

SarkOzy 12-08-2009 06:32 PM

Quote:

Originally Posted by 2005_Silverado (Post 26267)
nah, he just closet queer :imo: :roflmao:

---------- Post added at 09:07 AM ---------- Previous post was at 09:06 AM ----------

heyyyyyyyyyyyyy chris :kiss: :hump:

What you did there. I see it.

JayBo 12-08-2009 06:36 PM

Quote:

Originally Posted by theholycow (Post 26290)
Why do you only have 5 hours in which to do your job?

B/c thats what they cut me to when I got de-moted to part-time.
25 hrs a week @ $15/hr.

---------- Post added at 12:36 PM ---------- Previous post was at 12:33 PM ----------

Dammit. Everyone is heating their lunch up and I can smell the food. It smells wonderful.
No lunch break FTL!
I guess I'll have to starve till I get home.

stonehenge 12-08-2009 06:40 PM

Quote:

Originally Posted by 2005_Silverado (Post 26286)
shes gonna make more than me now :blah: were gonna be in same salary range and step, but our "employer" pays more towards her retirement so she doesnt have to. I came in under new contract, so I pay more out of pocket than her :(

and the grip on the huevz tightens :uhoh:

---------- Post added at 10:40 AM ---------- Previous post was at 10:40 AM ----------

my uncle left pawp tartz in the pantry nom nom


All times are GMT +1. The time now is 11:04 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.