All Offtopic Forums

All Offtopic Forums (http://www.allofftopic.com/index.php)
-   Anything Goes (http://www.allofftopic.com/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Your last purchase? (http://www.allofftopic.com/showthread.php?t=550)

stonehenge 01-10-2010 07:18 PM

Your last purchase?
 
Just post a pic of the last thing(s) you bought. This isn't like the Count To Infinity thread though, feel free to reply to pics and haz convoz too.

Last night at Circle K, I bought one of these

http://ep.yimg.com/ca/I/mex-grocer_2088_39418540

and some of this

http://luckytastebuds.files.wordpres..._chocolate.jpg

but it was in a cheap ass Circle K foam coffee cup lol

BillyJeanKing 01-10-2010 07:24 PM

I spent 20 bones on gas :blah:

stonehenge 01-10-2010 07:25 PM

Damnnn I expected a pic of some nykee chooz

BillyJeanKing 01-10-2010 07:33 PM

:rofl:

i hasn't bought chooz in a while

stonehenge 01-10-2010 07:36 PM

Damn I may have bought chooz more recently than the chooman himself :whoa: but mine are skater shoes that are black/grey/white, not pimp status chooz :(

BillyJeanKing 01-10-2010 07:37 PM

I need plain ones though

its weird when u have a rainbow of shoes and not one pair of solid white

:D

stonehenge 01-10-2010 07:39 PM

:rofl2: All my shoes are black or black/white or black/grey and one pair of white/silver lol

You might actually like the white/silver DCs a little :hmm:

theholycow 01-10-2010 07:42 PM

http://farm4.static.flickr.com/3513/...9538590a98.jpg

stonehenge 01-10-2010 07:43 PM

That says sell by 10/5/09, I'd be weary of that shit :imo

BillyJeanKing 01-10-2010 07:45 PM

now why the hell would a cow buy milk? :crazy:

stonehenge 01-10-2010 07:46 PM

:word: I thought of that too, just squeeze that shit out brah

Cez★ 01-10-2010 07:48 PM

well some of these but they were 1 meat and some tacos
http://gbjorn.files.wordpress.com/20...eeseburger.jpg
http://thelittledish.com/images/JackBoxTaco.jpg

stonehenge 01-10-2010 07:49 PM

Rofl Cez, you got a burger and tacos in the same meal? Sounds win

Kourke, imagine these shoes but everything that is red or black is silver. Those are what I have. I can't find a pic of the all-silver ones anywhere but they are pretty badass :imo

http://www.sneakerobsession.com/wp-c...8/04/rob-4.jpg

BillyJeanKing 01-10-2010 07:50 PM

doze are :security:

I can fux wif em

Cez★ 01-10-2010 07:51 PM

yea. dolla menu :cool:

BillyJeanKing 01-10-2010 07:51 PM

and lol at the McD taco

theres a SLICE of cheese in them :rofl:

stonehenge 01-10-2010 07:52 PM

what
the
fuck

McDonalds has tacos!? I don't think I've ever seen those on the menu here... the lil burritos ya but not tacos :whoa:

Cez★ 01-10-2010 07:54 PM

its fucking jack in teh box :pissed:

BillyJeanKing 01-10-2010 07:54 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 34772)
what
the
fuck

McDonalds has tacos!? I don't think I've ever seen those on the menu here... the lil burritos ya but not tacos :whoa:

Quote:

Originally Posted by Cez (Post 34773)
its fucking jack in teh box :pissed:

oh yes they haz tacos

Its weird though, they are hidden on the menu

stonehenge 01-10-2010 07:56 PM

Ok I see now. I knew about YackInDaBawx'z tacos. They are pretty fkn nom :imo, when you said McD it confused the shiz outta me

Cez★ 01-10-2010 07:57 PM

word. not like ima go see if they haz takos.
mcds= :puke: and :shit:

stonehenge 01-10-2010 08:01 PM

rofl yeah i'm never happy after i nom McD except for the breakfast. I love that shit, even tho it can have the same :shit: results sometimes :blah:

theholycow 01-10-2010 08:04 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 34767)
Rofl Cez, you got a burger and tacos in the same meal? Sounds win

:word:

Though I wouldn't buy either one at McD's. McD's is where I draw the line...I'll eat from anywhere else but not there. Sometimes that's a problem when someone else has it and I unexpectedly think it smells good.

stonehenge 01-10-2010 08:06 PM

Yeah I also get cravings for McDs even tho its fairly meh. It seems that lately though, the only things I like from there are the nuggets and fries. The burgers don't appeal to me at all :blah: I'd rather have InO, BK, JitB, Wendys, etc.

BillyJeanKing 01-10-2010 08:06 PM

BK and Wendy's FTW


All times are GMT +1. The time now is 08:03 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.