All Offtopic Forums

All Offtopic Forums (http://www.allofftopic.com/index.php)
-   Anything Goes (http://www.allofftopic.com/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Important: The Chat Thread (http://www.allofftopic.com/showthread.php?t=405)

stonehenge 09-21-2009 08:40 PM

http://farm3.static.flickr.com/2568/...10828c6e_o.jpg

stonehenge 09-21-2009 08:42 PM

http://farm4.static.flickr.com/3469/...1022fbbf_o.jpg

stonehenge 09-21-2009 08:43 PM

Ok i'm out again. L8z :pepper:

SarkOzy 09-21-2009 08:43 PM

Later Juanz

SarkOzy 09-21-2009 08:44 PM

On a side note our monthly billings/bookings are looking like shit. :blah:

Cez★ 09-21-2009 08:44 PM

:lol: i need to make one for wan :hmm:

Cez★ 09-21-2009 08:45 PM

wahh?! teh chatroom on gmfs is busay

stonehenge 09-21-2009 08:47 PM

the gmfs chat is less busy than ours lol the top post on the last page is from an hour ago, our top post on this page is from like 7 mins ago

SarkOzy 09-21-2009 08:49 PM

Backstreet Boys FTW


:secret:

Cez★ 09-21-2009 08:50 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 7028)
the gmfs chat is less busy than ours lol the top post on the last page is from an hour ago, our top post on this page is from like 7 mins ago

yea shits gone downhill :imo:

SarkOzy 09-21-2009 08:51 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 7028)
the gmfs chat is less busy than ours lol the top post on the last page is from an hour ago, our top post on this page is from like 7 mins ago


FACT: My chat thread on AOT will grow in size until the enormity of it's complex will CRUSH the gmfs chat thread and render it a pitiful, cowering shell of it's former self. Smoldering in it's own ashes and pungent odor.



:king:

Cez★ 09-21-2009 08:53 PM

we should start a daily one with a word in teh title :crazy:

2005_Silverado 09-21-2009 08:54 PM

chipotle was nomz :D

stonehenge 09-21-2009 08:54 PM

http://farm4.static.flickr.com/3496/...3346fc41_o.jpg

Cez★ 09-21-2009 08:54 PM

:lol:

hai eddiez

Cez★ 09-21-2009 08:55 PM

i dont think this live update things work on my work comp

stonehenge 09-21-2009 08:56 PM

http://farm4.static.flickr.com/3475/...d8191c38_o.jpg

2005_Silverado 09-21-2009 08:57 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 7039)
[IMG]http://farm4.static.flickr.com/3475/3941555379_6fd8191c38_o.jpg[IMG]

yes por favor!

stonehenge 09-21-2009 08:58 PM

caught that pic edit :ninja: auto update makes it harder for ninjas

SarkOzy 09-21-2009 08:58 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 7036)


Iz listening on my own accord. :secret: :uhoh:



Did you hear the Rascal Flatts playing in the background of my video? lol. Radio choices are kinda limited in the mountains.

2005_Silverado 09-21-2009 08:59 PM

just got an email....2d/2n @ disneyland's paradise pier with 2 (2)day park hopper tix for $500 :hmm: wife has been wanting to go BIG TIME

2005_Silverado 09-21-2009 08:59 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 7042)
caught that pic edit :ninja: auto update makes it harder for ninjas

:( i know

stonehenge 09-21-2009 09:00 PM

Quote:

Originally Posted by SarkOzy (Post 7043)
Iz listening on my own accord. :secret: :uhoh:



Did you hear the Rascal Flatts playing in the background of my video? lol. Radio choices are kinda limited in the mountains.

brah you heard of the following:

CDs
iPod/Zune/Sansa/etc
Phone MP3 player
Tape Adapters
FM Modulators
Pandora/Slacker on smartphones

A combination of the above will greatly improve your selection :imo:

Cez★ 09-21-2009 09:01 PM

:lol:

2005_Silverado 09-21-2009 09:01 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 7047)
brah you heard of the following:

CDs
iPod/Zune/Sansa/etc
Phone MP3 player
Tape Adapters
FM Modulators
Pandora/Slacker on smartphones

A combination of the above will greatly improve your selection :imo:

I used to rock a tape adapter to my discman :rockit: Id hate the BEEP when forwarding a song...gave up I was ghetto rigged


All times are GMT +1. The time now is 05:56 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.