All Offtopic Forums

All Offtopic Forums (http://www.allofftopic.com/index.php)
-   Anything Goes (http://www.allofftopic.com/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Important: The Chat Thread (http://www.allofftopic.com/showthread.php?t=405)

SarkOzy 03-08-2010 03:50 PM

:uhoh:

BillyJeanKing 03-08-2010 03:51 PM

:word:

SarkOzy 03-08-2010 04:05 PM

3 moar days until vacashun. i haz a room booked for teh night in jacksonville :naughty: and wez driving down to palm beach gardens saturday after visiting teh familia that morning. :pepperjest:

BillyJeanKing 03-08-2010 04:13 PM

bring back soo-vah-neerz please

SarkOzy 03-08-2010 04:36 PM

iz try too. gotta find eddeh some nomz while im there

---------- Post added at 10:15 AM ---------- Previous post was at 10:14 AM ----------

first de la rosa of teh day :pepperjest: :turbohump:

---------- Post added at 10:36 AM ---------- Previous post was at 10:15 AM ----------

WAN, cez, I see youz hiding :secret:

Cez★ 03-08-2010 04:39 PM

O heyy brah
Just got outta class. Makin my way to work

stonehenge 03-08-2010 04:41 PM

welllll herro there :wave:

been cashing up on all the posts i missed yesterday and day before

eddah be having fun at dealerships :imo

SarkOzy 03-08-2010 04:46 PM

Oh hai

Cez★ 03-08-2010 04:49 PM

at work comp nao :wave:
bawws signed into my comp as him saturday :rofluhoh:

---------- Post added at 09:49 AM ---------- Previous post was at 09:48 AM ----------

was riding in elevator right now and some lady with an ASS walked in too. was all :datass: wanted creep pic but fucking thing was full

BillyJeanKing 03-08-2010 04:52 PM

:fuckinthingsucks:

stonehenge 03-08-2010 04:52 PM

watching nerd open pokemon cards "OHHHHHHH ZOMG RARRRREEEEE OMG OMG R U SRS!!! MAN O MAN!!"

Cez★ 03-08-2010 04:53 PM

:lol:

SarkOzy 03-08-2010 04:54 PM

hr personnel ass FTW

---------- Post added at 10:54 AM ---------- Previous post was at 10:53 AM ----------

wez hiring a new blonde for accounts receivable i think. :naughty: :roflmao:

stonehenge 03-08-2010 04:54 PM

"WHOA WWWWOOOAAAAHHH OOHHH *skeet* ZOMGGG RARE RARE RARE"

SarkOzy 03-08-2010 04:55 PM

:uhohkittah: wan

stonehenge 03-08-2010 04:56 PM

:shrug:

SarkOzy 03-08-2010 04:57 PM

make sure he doesnt breed with a female

stonehenge 03-08-2010 04:58 PM

whadu (1 hour ago)
Maybe he does have a girl. Shit, Pokemon and bitches, he's probably better off than you.

SantanaK6 (4 hours ago)
Hah, so many people are laughing at this queer.

Pokemon cards + 18 year old virgin + reading disability = lulz

SarkOzy 03-08-2010 04:59 PM

:shrug:

stonehenge 03-08-2010 04:59 PM

You out of mazapanes yet?

Cez, your parking break be on?

SarkOzy 03-08-2010 05:00 PM

no. not even through half teh box yet :blah:

Cez★ 03-08-2010 05:01 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 59999)
You out of mazapanes yet?

Cez, your parking break be on?

lol
it disabled so hids dont be on all teh time

SarkOzy 03-08-2010 05:02 PM

hold me and love me just wanna touch you for a minute

---------- Post added at 11:01 AM ---------- Previous post was at 11:01 AM ----------

Quote:

Originally Posted by Cez (Post 60001)
lol
it disabled so hids dont be on all teh time

que?

---------- Post added at 11:02 AM ---------- Previous post was at 11:01 AM ----------

lady gaga ftw

stonehenge 03-08-2010 05:02 PM

Quote:

Originally Posted by SarkOzy (Post 60000)
no. not even through half teh box yet :blah:

thought you only had one left the other day :think:
Quote:

Originally Posted by Cez (Post 60001)
lol
it disabled so hids dont be on all teh time

foo, pull the DRL fuse
Quote:

Originally Posted by SarkOzy (Post 60002)
que?

Cez leaves his parking break on just a little at all times so his DRLs stay off

SarkOzy 03-08-2010 05:04 PM

Quote:

Originally Posted by Juan! (Post 60005)
thought you only had one left the other day :think:

foo, pull the DRL fuse

Cez leaves his parking break on just a little at all times so his DRLs stay off

:think: you may be thinking of rancheritos


and this is easier than pulling teh fuse how? :roflmao:

---------- Post added at 11:04 AM ---------- Previous post was at 11:03 AM ----------

:jester: didn't see youz post wan. :shake:

---------- Post added at 11:04 AM ---------- Previous post was at 11:04 AM ----------

:roflsquared: at peps thinking les and i be getting married in florida.


All times are GMT +1. The time now is 08:08 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.