All Offtopic Forums

All Offtopic Forums (http://www.allofftopic.com/index.php)
-   Anything Goes (http://www.allofftopic.com/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Important: The Chat Thread (http://www.allofftopic.com/showthread.php?t=405)

2005_Silverado 11-30-2009 05:32 PM

Im waiting on an email from a junkyard. A guy there found me a seat recliner lever that I need! Ferd wont sell the lever alone and wants $200+ for the latch, cables and lever :down:

JayBo 11-30-2009 05:33 PM

I haven't been hungry in quite some time. I just eat b/c I know I have to :crazy:

Cez★ 11-30-2009 05:35 PM

o hai. finished mah math test. im bored. going to go hang on a screen door

theholycow 11-30-2009 05:38 PM

I had a seat recliner lever break on my 1997 Pontiac. It was claimed to be non-servicable; they said you have to replace the whole seat.

One of these, cut to length was perfect:
http://www.jarmetals.com/images/Imperial%20rod.jpg

It's a rod-style hanger for house gutters.

Cez★ 11-30-2009 05:42 PM

tags be funnie

2005_Silverado 11-30-2009 05:45 PM

oh yeah, I think you mentioned that when I brought up the lever a while ago. Wish my replacement was that easy to rig up.

I need the top one but Im getting both for $20 shipped

http://img.photobucket.com/albums/v2...stic_lever.jpg

---------- Post added at 08:45 AM ---------- Previous post was at 08:45 AM ----------

Quote:

Originally Posted by Cez (Post 24424)
tags be funnie

Quote:

special features disc imo
:blah:

Cez★ 11-30-2009 05:46 PM

lol at this dumnass cheating on the test.

JayBo 11-30-2009 05:47 PM

I is bored. I had a job interview last week. I bomed the shit out of it! LOOOOOOl

Cez★ 11-30-2009 05:48 PM

wan! imo. doing alright jay?

2005_Silverado 11-30-2009 05:48 PM

interviewer: so, yaybo...what do you know about this company?
yaybo: :blah: :uhoh: mmm..well sir...that ur hiring? :think:

JayBo 11-30-2009 05:49 PM

Yeah I'm doing very well. Thanks!

I'm growing my goatee back :secret:

---------- Post added at 11:49 AM ---------- Previous post was at 11:48 AM ----------

Quote:

Originally Posted by 2005_Silverado (Post 24430)
interviewer: so, yaybo...what do you know about this company?
yaybo: :blah: :uhoh: mmm..well sir...that ur hiring? :think:

More like...

interviewer: So, server virtualization......?
me: Yeah, what about it?
interviewer: have you ever done it?
me: Nope.

2005_Silverado 11-30-2009 05:50 PM

ouch

Cez★ 11-30-2009 05:51 PM

turned in my last major essay last class :pepper: smooth sailing from here on out. just a history assignment due and maybe some psy work then finals

theholycow 11-30-2009 05:53 PM

Quote:

Originally Posted by JayBo (Post 24431)
More like...

interviewer: So, server virtualization......?
me: Yeah, what about it?
interviewer: have you ever done it?
me: Nope.

Server virtualization FTW. Get some experience.

JayBo 11-30-2009 05:54 PM

Quote:

Originally Posted by theholycow (Post 24435)
Server virtualization FTW. Get some experience.

I've played around with it, but nothing more than that really.

Cez★ 11-30-2009 05:54 PM

good about you doing good jay. not bout teh yob lol

JayBo 11-30-2009 06:05 PM

Yup. Yup Yup.
I are doing good.

---------- Post added at 12:05 PM ---------- Previous post was at 11:56 AM ----------

Everythings done, papers filed, her stuff's gone, I've almost got my house fixed back like I like it. Got a girl chasing me...it's just a waiting game now.

Cez★ 11-30-2009 06:10 PM

im sitting here wondering how alot of these people got in college.

---------- Post added at 11:10 AM ---------- Previous post was at 11:09 AM ----------

damn jay :pimp: not final and youz already got ze ladiez after you

JayBo 11-30-2009 06:12 PM

I can't help it. So sexi.

:rofl2:

Cez★ 11-30-2009 06:14 PM

naice. :shake:

JayBo 11-30-2009 06:16 PM

Should I get a smoothie front bumper? I hit a deer the other night and bent it and busted that plastic painted piece that goes below the grille.

theholycow 11-30-2009 06:17 PM

Quote:

Originally Posted by JayBo (Post 24438)
Everythings done, papers filed, her stuff's gone, I've almost got my house fixed back like I like it. Got a girl chasing me...it's just a waiting game now.

:big_banana_Dance:

Cez★ 11-30-2009 06:19 PM

no jay. imo you could hit another one.

JayBo 11-30-2009 06:19 PM

True.
I wish they made some kind of cool looking tube bumper

Cez★ 11-30-2009 06:51 PM

they should. get on some 4X4 sites


All times are GMT +1. The time now is 09:53 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.